![]() |
Sv: Resultat fototävlingen
Jeg gratulerer også så mye :D
- både dere og de andre som ble plassert i dag bye_byeKari |
Ja, grattis allesammans! Det är verkligen härliga bilder och det har varit svårt att välja men nu är dom här:D
|
GRATTIS 7:orna ocksåklapp_klapFina bilder som vanligt:)
Och lite extra hurra till Uddevalla;)klapp_klap Riittabye_bye |
Konstigt o det blev:eek: Var inte meningen:o
Riittabye_bye |
:o
Kolon : med ett o efter blir :o // Helén |
Citat:
Barbro bye_bye |
Grattis alla vinnare:). Min favorit bland vardagsbilderna är mannen som spelar fiol, grattis till 7:e platsenklapp_klap. Mvh Ann
|
Citat:
Grattis också från mig till er alla som har placerat sig hittills! |
GRATTIS alla 6:orna_B-ananaRöstade själv på dagens 6:a i kategorin "bästa bild":)
Riittabye_bye |
Det måste vara fel på min dator,för nu blev det sådär igen där det skulle vara o:eek: Vet att jag inte tryckte på den smilisen:mad:
Riittabye_bye |
Det var också min röstbild i kategorin "Bästa Bild" som kom upp på 6e platsen idag.
GRATTIS till alla som vunnit hittills och ett extra grattis till Elisabeth som tagit den vackra bilden i Parga! Riitta, om du trycker på kolon och ett o efter, så blir det till :o Du får hitta på ett annat sätt att skriva 6-orna (med bindestreck t ex). Eller 6'orna. |
Lite sent ute nu, men måste bara säga att bild nr 8 i kategorin vardag är helt underbar! Den röstade jag på!:)Härlig tant som spanar med kikarenflabb_flab!
//Stinabye_bye |
Grattis till alla sexorna klapp_klap
Bilden från Parga var på pallplats hos oss, väldigt fint komponerat! Mina "ettor" har inte dykt upp ännu ;) Ivi |
Gratulerer med 6. plassene, f i n e bilder klapp_klap
Venter fortsatt på å få se de jeg stemte på, men flere av de jeg hadde blant "Top 3" er kommet :D Dessverre glemte jeg å stemme på "Beste Bilde" - for lang frist var nok årsaken til det + at det var vanskelig å bestemme seg i denne kategorien. - skulle g j e r n e hatt en oppdatert E-guide, skal til Amorgos i mai, - men d e n må jeg nok k j ø p e flabb_flab Kari |
Fina femmor också förstås:)GRATTISklapp_klap Så är det för mig också Kari, att vill man ha en E-guide så får man köpa den själv:D Ingen risk och vinna bland alla dom fina bilderna som var med:rolleyes::)
Riittabye_bye |
Grattis alla fyror!!klapp_klapklapp_klap
Äntligen kom en bild jag lagt min röst på, den glada flickan i Platanias, en riktig glädjebild:D Nu är det verkligen OOOOOLIDLIGT spännande;);) Lissi |
GRATTIS alla fyrorna_B-ananaklapp_klap. Det skall bli spännande och se vilka som kommer på pallplats:)
Svårt och gissa, när det var så många fina bilder:):rolleyes: Riittabye_bye |
Kan bara konstatera att jag måste haft bråttom när jag röstade... dagens 4a i vardag kommer jag inte inte ens i håg MEN vilken härlig bild!
Camilla |
Dagens glädjesbild var också min favorit.
Man ser riktigt vilken frihet flickan känner när hon närmast flyger där i vattenbrynet - äkta glädje. :) Grattis Lotta och alla andra vinnare!klapp_klap |
Citat:
Även "glädje"-bilden var på pallplats hos oss, underbar bild! Ivi |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:46. |