![]() |
Sv: Tack för en trevlig kväll på Lilla Tavernan!
Och jag ser fram emot ett besök på Lilla Tavernan i morgon kväll ! klapp_klap
Camilla |
Då får du hälsa från Kalimeragänget:D
Riittabye_bye |
Citat:
Camilla |
Tror att alla var nöjda med sin mat. Jag åt paputsakia och den var jättegod:p
Riittabye_bye |
Citat:
Många kramar från Annika, som hoppas på en snar träff igen. Kanske någon gång i maj när det ljusnar? klapp_klap |
Nu har den där halsflussen kommit:o Hade säkert bacillerna säkert när vi var i Lilla Tavernan:o Så om ni börjar känna något i halsen så vet ni vem ni kan skylla på;)
Känner mig inte sådär jättedålig,så det blir gott och ta det lugnt ett par dagar här hemma:) Riittabye_bye |
Om det blir i Maj, får vi inte ta den 17-24. För då är jag och Malin på Kreta!
För jag vill iallafall vara med och ta ett glas vin denna gång. Eller två!:rolleyes: Vi var 4 st som delade på små förrätter, det var gött. Lotta som inte är med på någon bild |
Etter å ha sett bildene er jeg ikke i tvil om at dette måtte være en trivelig kveld :D
- jeg er misunnelig/avundsjuk på dere som har mulighet til å komme sammen i gresk "ånd" på denne måten snyft_drop Det er forresten ikke såååå langte herfra til Gøteborg , kun ca 45 mil :rolleyes: OM dere skal ha nytt treff i MAI, fikk min (på d e t t e området) ganske kreative hjerne en glimrende ide ;) HVIS dere har treffet på fredag i Gøteborg og lørdag i Lund, så kunne det blitt en fantastisk weekend om vi kjørte videre dit :D og reiste med DFDS Helsingborg - Oslo tilbake _B-anana Mai er en deilig måned for utflukter :rolleyes:, og dessuten er det l o v å drømme vel .....bye_bye Kari |
Citat:
Sa inte du något om en nedräknare med bild på dig och dottern? // Helén |
Citat:
Då måste det bli den 4 maj i Götet - så kommer Cia o jag dit och sedan åker vi alla till Lund den 5 maj!!! :D Se tråden Vårlig Kalimeraträff i Lund? |
Citat:
Nej, jag gjorde inte det. Det var väl synd. Nu måste du kolla min nedräknare när du längtar efter att se mig!:D Lotta |
Citat:
|
Lotta E!
Tyvärr blev det bara en bit kalufs som kom med på bild. Svårfångad? flabb_flab Näst gång! Vänta du bara... :p Ulf/GBG _B-anana http://i42.photobucket.com/albums/e3.../Bild006-1.jpg |
Citat:
Lotta! Om det blir en ny träff när vi är på Kreta så gör det väl inget...vi kan ju ha "kalimerafest" varje dag i en veckaflabb_flab Hälsningar Malin |
Och den i randig tröja som ser rent ut sagt förjäklig ut... :eek:
Det är jag....Ang_elx HATAR att vara med på kort... // Carin |
Där är jag ju. Vad kul att jag fastnade!:D
Malin, du har så rätt. Det skall vi verkligen ha!_B-anana Och där ser vi dig också Ulf, i hörnet. Jamas! Lotta |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:51. |