![]() |
Sv: Ny Kalimeraknytis i Västerhaninge?
Citat:
Ruby |
Citat:
Ivi |
OK, tjejer, ingen brådska. Låt själen att landa och leta efter priserna i godan ro...bye_bye
|
Har nu bokat plats på Norrlandståget för mig och Lasse! Premiär för oss på en Kalimera-fest därnere. Dessutom är det nog ca 10 år sedan vi var i S-holm senast :eek: (Räknar inte övernattningar på Arlanda som Stockholmsbesök ;))
Vad roligt det ska bli att få träffa några Kalimera-vänner, som vi redan har mött och så ännu fler som vi aldrig har mött! _B-anana Kommer att ta kontakt med Lisbeth via inboxen ang det praktiska! Ivi |
Ser fram mot Norrlandsbesök _B-anana
VÄLKOMNAbye_bye |
Vad roligt det låter!!! Både gamla vänner och nya, precis som det ska vara!
klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap Karin |
flabb_flab Å vad kul att ni kommer, Ivi! Det ska bli jätteroligt att träffas igen! Tänk om vi kunde få hit Cia också...;)
|
Lista 2
Lisbeth K + 2 Titti Rasmus + 2 Katharina Bossew Riitta + 2 Anoula + 1 Ivi + 1 Eventuellt: Ruby Hasse Yak Mr X Saknas någon? Meddela mig! |
Citat:
Ivi -en lobbyist ;) |
:) Jag me´!!!!
|
Har beställt tågbiljetterna nu också och vi blir 3 st.
RiittaS, MiaS och MatildaS:) ;) Riittabye_bye |
Citat:
Det ser positivt ut här, en av oss jobbar oregelbundet och lördagen är ser fri ut men inte till 100 % ännu. Hasse :cool: |
Förrexten, varför kallar sig någon för Mr X ? Är det inte öppna kort som gäller ?
Hasse :cool: |
Lite hemligheter får man väl ha? Det är min överraskning. Ang_elx Och det är inget säkert än...
|
Vi har beslutat att inte komma den 11/11.
Hasse :cool: |
Lista 3
Lisbeth K + 2 Titti Rasmus + 2 Katharina Bossew Riitta + 2 Anoula + 1 Ivi + 1 Eventuellt: Ruby Yak Saknas någon? Meddela mig! |
..Med antalet på er lista så slår ni oss med hästlängder tror jag!
Fast trevligt blir det ändå på Eros i Lund där vi idagsläget nog är sisådär 8st -10 st i alla fall...men för oss är det ju lättare att bestämma sent...bara ringa till Eros och boka bord till den 11/11. Det är väl inte dåligt med 2 Kalimerafester samma kväll i vårt avlånga land.. ?:p Lissi - som ska ringa till Eros i morgon och boka ;) |
Ja Lissi ,vi överger er i år .Tar en helgtripp till Sth för att hälsa på barn o barnbarn o så lite Kalimerafest på lördagen. Så hej alla glada festdeltagare i Västerhaninge Vi syns den 11 e Cia med Kenneth.
|
Citat:
|
Cia!
Du blir saknad,snyft_drop men självklart ska Du njuta av festen i Stockholm! Vi ses på nästa års Kalimerafest!flabb_flab Lissi |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:04. |