![]() |
I dag smäller det...
Ang_elx
Hur går det i matchen mellan Färjestad och Frölunda i kväll? Finns här någon mer engagerad som ser fram emot matchen? Själv tror och hoppas jag på Frölundaseger, det är hög tid att åka hem som segrare från Karlstad. Glad Påsk // Helén |
Sv: I dag smäller det...
Jag säger bara FÄRJESTAD flabb_flab.
Barbro f. d Färjestadsbo ;)flabb_flab |
Jag håller med Hellen; heja Frölunda klapp_klap
Moster - som hoppas att stans grön-vita lag (läs Rögle) går upp bye_bye |
FÄRJESTAD FÄRJESTAD FÄRJESTAD.....klapp_klap
Malin |
FRÖÖÖÖLUNDA, FRÖÖÖÖLUNDA,FRÖÖÖÖLUNDA.
Hoppas Jag |
FBK leder med 2-0 efter 17.28 period 2 Ang_elxAng_elx
|
Citat:
Barbro :) |
...Å vilken otur för alla Frölunda fans:DAng_elx3-1 till FBK klapp_klapklapp_klap Vilken underbar kvällflabb_flab
Malin |
klapp_klapklapp_klapklapp_klap
Barbro :D |
klapp_klapklapp_klap vi vann vi vann_B-anana_B-anana_B-anana vilken hockeykväll satt i arenan vilket tryck det var...
|
Ok nu vet vi att det är färjestad vi får möta i semiflabb_flab Väntar med spänning på fortsättningen:o
//Ingela som tror och hoppas på LHC |
Nu glömmer vi Göteborgare ishockeyn:mad:Nu är det fotboll och IFK som gäller 3-1 mot Kalmarklapp_klap
|
Citat:
// Helén |
ÅÅÅ FÄRJESTAD ÅÅÅ FÄRJESTAD HUNGRIGA SOM VARGAR SM-GULD SKA TA. ÅÅÅ FÄRJESTAD ÅÅÅ FÄRJESTAD VARGARNA FRÅN VÄRMLAND FÄRJESTAD!!!!!!!!
_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-ananaklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap Nicka |
Jag önskar Färjestad o deras supportrar lycka till o hoppas dom tar hem "rubbet". Det hade ju varit en liten tröst för oss Frölundafans att "vi" åkte ut mot Svenska Mästarna:)
|
Citat:
Son göteborgare skäms jag enormt. Som värmlänning är jag stolt över att rättvisan segrade Frölunda omsätter över 100 miljoner om året men har inte matchklocka i ordning eller funktionärer som kan utrustningen. URK!!! Att Färjestad sedan som tur var kämpade ned Frölunda och visade sig klassen bättre än Frölunda var tur för alla som gillar fair play. Helén jag hoppas att du instämmer!! /pawik |
Jag instämmer i att Färjestad besegrade Frölunda, Grattis och lycka till i semifinalerna.
// Helén |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:12. |