![]() |
Så ja
Då kunde Elfsborg spräcka Kalmars svit skönt klapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap
|
Sv: Så ja
Ja, det satt fint !!
Första halvlek var propagandafotboll som fick publiken på Borås Arena att ställa sig upp i bänkraderna. klapp_klapklapp_klap Lars |
Nähä minsann, jag håller inte riktigt med er här....__D;)
Carina |
Elfsborg spelade briljant, men Kalmar hämtade upp sig i andra halvlek ..Stolpskottet skulle naturligtvis gått in -MEN det hade inte varit riktigt rättvist;)
Elfsborg spelade helt klart bäst, hur mycket jag än gillar Kalmar. Nu blir fortsättningen spännande! Lissi -som älskar KFF!!! |
Citat:
bye_byeAbi |
Citat:
Carina - som egentligen inte är ett dugg intresserad av fotboll |
och AIK gjorde ju sitt jobb igår och hopapde äntligen upp några pinnhål i tabellen!_B-anana
|
haha, hopapde = hoppade:D
|
å andra sidan finns det ju bara ett lag...klapp_klapklapp_klapklapp_klap
http://static.pici.se/pictures/sMLQBeTth.jpg |
Citat:
Rätt färg men fel lag. Det ska vara dom skaunska paugarna. Dom kan man INTE lita på eller?????? //Chras |
Nä, Chras , det kan man ju inte..De förlorade ju stort igår....;)
Lissi |
Netwolf. Du är en fin människa.......:)
|
Åter en härlig stund framför burken 1-0 till Elfsborgklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap
|
Blåvitt kom till Borås, men men dom fick åka hem med en nolla.klapp_klapklapp_klapklapp_klap
ELFSBORG - IFK GÖTEBORG 3 - 0 |
Citat:
|
Men glöm inte vilka som leder!!klapp_klapklapp_klap
..fast efter sommaruppehållet har vi kanske "tappat" både Santin,Viktor Elm och kanske Ingelsten också till Europa så DÅ kanske t o m Elfsborg har en chans...;):rolleyes: Lissi - lite orolig inför fortsättningen! |
MMMMmmm Lissi såg deras vinst mot Djurgården. Enormt brabye_bye
|
Citat:
När vi flyttar tillbaks till Kalmar om några år så blir det årskort! Lissi -som fostrat tre periodvis fotbollsspelande barn;) |
Stå upp för Elfsborg
för våra färger Vi är gulsvarta, vi är gulsvarta tills vi dör Ang_elx Igår var det livat värre! Tyvärr fick jag aldrig tag i nån biljett, men publiken hördes ända från arenan till Kolbränningen, där jag var ute och joggade. Skit att jag missade matchen!! Nån som var där och bevittnade? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44. |