![]() |
Trevlig Valborgsmässoafton!
Önskar Er alla en trevlig valborgsmässoafton(har för övrigt upptäckt att vi är "blåsta" på en röd dag i år,1:a maj och Kristihimmelsfärdsdag på samma dag,,bara för att påsken låg så "risigt" till);)
|
Sv: Trevlig Valborgsmässoafton!
Blåst och blåst...
Som statspensionär slipper jag känna mig blåst. Alltid en fördel. Även vi önska alla en trevlig valborg. Jag och Hustrun far ut till Stugan på Skäret med halvett-färjan att fira valborg på vindpinat men trivsamt skär. Åter till fastlandet på söndag em. Arne och Hustrun |
Hej! Vintern har rasat ut!? Det får vi allt se i dag.
Trevlig Valborgmässoafton.Ang_elx Birgitta 63 |
Samma önskningar från Luleå! Här rasar de sista smutsiga snöhögarna ut i alla fall :D Termometern visar 15 grader just nu, i morse fick jag besked om en oväntad stor löneförhöjning, en dryg vecka kvar till Kreta-resan...livet leker och Gud finns flabb_flab
Ivibye_bye |
Hälsningar till er alla från ett soligt och varmt Umeå.
Eva |
Trevlig valborg till alla och en trevlig 1:a maj!
Hälsningar från ett varmt och soligt Alonissos |
Trevlig Valborg!
Här mulnar det på nu och för undomsfylleriets skull så skulle det inte skada med lite regn. Det måste vara första gången i livet som jag önskar regn:eek:flabb_flab Hörde en klok uppmaning, riktad till amatörena, på radion i morse: "Livet är långt, bränn inte hela i kväll". // Helén- orolig mamma |
Trevlig valborg på er alla....nu känns det att sommaren är på väg,låg ute på verandan i går i bikini och solade för första gången i år....härligt_B-anana23 grader varmt och strålande solbye_bye
|
Trevlig valborg till er alla,fast här smäller påskmällarna än..........
|
Skönt och fint hela dagen, men det regnar i Stockholm ikväll.:eek::eek:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:21. |