![]() |
Finesser
Inte underligt att det går sakta ibland... när man måste vänta på reglerna :cool:
Här sitter man i natten, endast tomtarna är vakna, och pm:ar med Mikke och vad händer??? Jo: Det kommer ett felmeddelande: Tyvärr! Administratören har angivit att användare endast kan posta inlägg med minst 60 sekunders mellanrum. Vicka finesser det finns flabb_flab |
Sv: Finesser
.......Que???
|
Citat:
Mikke |
Citat:
Ibland händer det att Internet går lite segt :eek:, då skickar man ett meddelande men informationen tillbaka till din webbläsare fastnar längs vägen fast meddelandet har gått in på servern. Är det då en ovanligt ivrig postare ;) så försöker denna på nytt klicka på "Skicka svar" och så får man in två likadana inlägg :mad:. Eftersom servern inte tar emot en postning inom 60 sekunder från den förra postningen förhindras de flesta av dessa postningar. Mvh Janérik |
Citat:
Jag hade alltså svarat på ett mess från Mikke, fått ett snabbt svar tillbaka och skrev igen. Då kom detta meddelande direkt - alltså UTAN att jag klickat på "Skicka svar" en gång till (jag var med andra ord inte ivrig utan bara snabb :D ) Grejen är att det måste ha gått mindre än 60 sek från det FÖRRA messet jag skickade (trots att han hade hunnit svara :rolleyes: )! Att anledningen till "regeln" har att göra med att servern inte ska överbelastas antog jag däremot. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:07. |