![]() |
väskan packad...
Väskan packad, alla måsten avprickade och solen skiner, nedräknare står på 1 dygn och 21 timmar, livet är med andra ord rätt skönt. Rethymno here we come:D
De sista dygnen skall tillbringas med släkt och vänner vilket gör väntan behaglig, underbart också att få ge sig av med ett tidigt morgonflyg. Inget är som att gå upp i ottan och rulla ut på E4an i takt med soluppgången. Inte klagar jag heller på att det är 17 minuter från dörren till benstockens parkering_B-anana |
Sv: väskan packad...
Ha en underbar semester:)Håller med att den bästa morgonen på året är den, när man skall upp i ottan och skall ge sig mot flygplatsenklapp_klap
Jag får vänta ett tag till:rolleyes: Riittabye_bye |
Håller fullständigt med dig.....Men det är inte min tur förrän om 21 dagarsnyft_dropsnyft_dropsnyft_drop
Trevlig resa bye_bye |
Citat:
Önskar er en underbar resa! // Helén |
Citat:
|
Hälsa hem!bye_bye
|
Citat:
|
Tick tack, 11 timmar kvar till planet lyfter(peppar peppar ) :D, lillebror har anlänt, ska sova här inatt, ska va med oss alla 4 veckor. Väskorna står i hallen och vi har lyckats laga rutan på bilen som passligt nog pajade nu i kväll. Ville bara inte åka upp igen men på manuell väg genom att ta sig in i dörren, så gick det. Får bli ett besök till verkstan, seeeeenare!Nu semeeeeeeester_B-anana
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:46. |