![]()  | 

Bonusresa ;) 

Kunde inte motstå de billiga flygbiljetterna till Chania... Första dagen på sommarlovet idag och imorgon bitti åker jag :) 
	Funderar på om jag ska lämna kvar resväskan eftersom jag sen åker ner två veckor senare igen... ;) Just nu känns iaf livet rätt "gött" :D Malin  | 

Sv: Bonusresa ;) 

Så jäkla härligt :D 
	Vad du än gör så öppna inte ett eget grekiskt bankkonto ;)Ang_elxflabb_flab  | 

Citat: 

| 

Det är ingen idé att frakta resväskan, du har ju kompisar där som säkert kan förvara den ett par veckor! 
	Kaló taxídi!  | 

Citat: 

// Malin  | 

Grattis, och trevlig resa! bye_bye 
	 | 

Tycker allvarligt talat att det är dags för dig att hyra något eget att bo i, det är ju så mysigt. Ang_elxDet har hänt en hel del i vår lägenhet sedan vi träffades där, jag lovar! För att inte tala om trädgården! Du måste komma och inspektera igen! 
	 | 

Citat: 

// Malin  | 

Citat: 

| 

18 augusti åker vi, sen står det skrivet i stjärnorna när vi åker till Sverige igen men om allt går som jag tänkt mig så åker vi tidigast hem med sista Norwegianplanet till Arlanda för säsongen. _B-ananaklapp_klap_B-anana 
	 | 

Citat: 

Kanske dags att flytta ner istället? Skulle vara gott att slippa skotta snö och skrapa rutor... klapp_klap  | 

Citat: 

| 

Grattis till bonusresan, vad bokade du för säte? ;) 
	 | 

Det kallas ju ferieledighet när man är lärare och den är väl drygt 7 veckor i år:-) jag åker ner med ving från malmö och hem med fritidsresor till göteborg. 1100 t o r .. Billligt :-) 
	 | 

Citat: 

| 

Trevlig resa och välkommen, Malin!  
	Citat: 

| 

Det är bara att gratulera! 
	Ha det underbart! // KR  | 

Trevlig resa! bye_bye 
	 | 

Citat: 

Ha det gött! Lissi - som hoppas på att en en plats i flygplanet ingår i det pris jag betalt;)  | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:59. |