Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Kafé Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Zlatan Ibrahimovic (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=32001)

para poli 2012-11-15 22:51

Zlatan Ibrahimovic

:):D;):cool:flabb_flabbye_bye_B-ananaklapp_klap
or what?

Sunny12 2012-11-15 22:58

Sv: Zlatan Ibrahimovic

Citat:

Ursprungligen postat av para poli (Inlägg 290985)
:):D;):cool:flabb_flabbye_bye_B-ananaklapp_klap
or what?

Ja verkligen en otroligt skicklig fotbollsspelare! klapp_klapklapp_klapklapp_klap

Netwolf 2012-11-16 17:42

Ja, att göra tre mål samt nåt överjordiskt på England, var magiskt. Jag är glad att få leva i denne mans tidevarv!

/Netwolf

Kalimera 2012-11-16 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 291014)
Jag är glad att få leva i denne mans tidevarv!

Jag också!

Lissi 2012-11-16 17:52

Vem annan än Zlatan vore värd Guldbollen?? Säga vad man vill men han var magisk!! ( Sen tycker jag det är fjantigt att dra av sig tröjan bara för att visa alla fula tatueringar!;))

Lissi

Kalimera 2012-11-16 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 291016)
Sen tycker jag det är fjantigt att dra av sig tröjan bara för att visa alla fula tatueringar!

Det skulle jag också gjort, fast mina är fulare. :)

Lissi 2012-11-16 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 291017)
Det skulle jag också gjort, fast mina är fulare. :)

Jag har ju inte sett Dina, men Zlatans tycker jag är väldigt stora och fula....Så får han väl böta några tusen, men DET har han ju råd med:D

Lissi - fotbollsnörd

para poli 2012-11-16 18:35

Citat:

( Sen tycker jag det är fjantigt att dra av sig tröjan bara för att visa alla fula tatueringar!;))

Lissi

Faast brittisk tidning skrev så här; "Best booking ever"
Å sedan var ju flinet mot domaren i världsklass den oxå. OCH domaren har full förståelse å skrattar tillbaka. Små detaljer i en match, men underhållande. Tror inte han dragit av tröjan om det var tävlingsmatch där korten följer med, såvida det inte handlar om någon avgörande och slutgilltig match, det är han för rutinerad för.

Ni som inte läst boken, rekommenderas!

Kalimera 2012-11-16 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 291018)
Jag har ju inte sett Dina, men Zlatans tycker jag är väldigt stora och fula....Så får han väl böta några tusen, men DET har han ju råd med

Det hade inte jag haft råd med. :D

Masse 2012-11-16 19:07

Citat:

Vem annan än Zlatan vore värd Guldbollen?? Säga vad man vill men han var magisk!! ( Sen tycker jag det är fjantigt att dra av sig tröjan bara för att visa alla fula tatueringar!;))

Lissi

Tror definitivt inte att han i det ögonblicket tänker "Nu har jag en chans att visa mina tatueringar!". Det handlar dessvärre om en reflexgjej i glädjeyra som vi sett många före Zlatan göra UTAN TATUERINGAR. Och dessvärre händer det ganska ofta i skarpa lägen där det kostar mycket både för spelaren och laget. Men där och då, och med ett sådant mål är jag beredd att känna med Zlatan. Han har ju enligt uppgift t o m dragit av sig brallorna för att ge till en liten knatte-beundrare som bett om dem, och vandrat ut i kallingarna.

:) Masse

Sunny12 2012-11-16 20:40

En så vacker kropp tittar jag gärna på med eller utan tatueringar, so what!:D

Sunny

Lissi 2012-11-16 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av para poli (Inlägg 291019)
Ni som inte läst boken, rekommenderas!

Tyckte Du den var bra? Jag orkade bara med att läsa halva:D

Lissi

Pela 2012-11-16 22:02

Efter F Y R A mål på England i första matchen i nya Nationalarenan så vore det mer märkligt om han inte slet av sig tröjan och tokjublade.. _B-anana

Hoppas att Landslaget känner att *Här ska ingen j***l komma och slå oss i vår nya arena !!!
Gör man det så lär det bli VM-Matcher från RIO 2014!! flabb_flab

Lissi 2012-11-16 22:05

Men vad är vitsen med att slita av sig tröjan??? Hur förhöjer det värdet av målet? Det vore ju mer logiskt att ta av sig skon man sköt mål med??:eek:

Lissi

Netwolf 2012-11-16 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av Sunny12 (Inlägg 291023)
En så vacker kropp tittar jag gärna på med eller utan tatueringar, so what!:D

Sunny

Ja, i damfotboll då :D;)

/NW

Pela 2012-11-16 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 291027)
Men vad är vitsen med att slita av sig tröjan??? Hur förhöjer det värdet av målet? Det vore ju mer logiskt att ta av sig skon man sköt mål med??:eek:

Lissi

Tänk på att han har fyllt 31 År...
Det är långt ned till skorna.... bye_bye

Sunny12 2012-11-16 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 291028)
Ja, i damfotboll då :D;)

/NW

Ja det har vi ju inte sett ännu! Inte jag iallafall! Men det kanske kommer, inget som skulle göra mig förvånad!:D

Sunny

para poli 2012-11-17 11:19

Citat:

Ursprungligen postat av Sunny12 (Inlägg 291034)
Ja det har vi ju inte sett ännu! Inte jag iallafall! Men det kanske kommer, inget som skulle göra mig förvånad!:D

Sunny

Jo då, det skedde redan i vm 1999 när Mia Hamm gjorde mål åt USA i finalen. Googla på "Mia Hamm shirt off".
Det lustiga var att två flickor i det flicklag jag tränade då, tog efter och drog av sig tröjan under en cup. Båda blev varnade och coachen fick ta ett snack med sina spelare...:)

Sunny12 2012-11-17 11:28

Citat:

Ursprungligen postat av para poli (Inlägg 291060)
Jo då, det skedde redan i vm 1999 när Mia Hamm gjorde mål åt USA i finalen. Googla på "Mia Hamm shirt off".
Det lustiga var att två flickor i det flicklag jag tränade då, tog efter och drog av sig tröjan under en cup. Båda blev varnade och coachen fick ta ett snack med sina spelare...:)

Ok det har jag missat! Förklaringen till det är väl att jag inte är så intresserad av Damfotboll! Herrfotboll är mer underhållande med mer action! :D;)

Sunny

Sunny12 2012-11-17 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 291024)
Tyckte Du den var bra? Jag orkade bara med att läsa halva:D

Lissi

Hej, Lissi!

Var boken så dålig? Långtråkig eller vad? Jag har inte läst den än! Intressant bara att höra vad andra tycker som läst den!

Sunnybye_bye

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:47.