|  | 
| 
 Äntligen!!! Efter nästan två års sjukdom ska jag ÄNTLIGEN få komma tillbaka till Karpathos! klapp_klap klapp_klap  Bokade flyg i förrgår. Fyra veckor blir det och räknaren är i full gång. (Tack Janne för den fina bilden!flabb_flab) Idag fick jag tag på tant Maritsa, så nu har vi någonstans att bo också. ;) Å, vad det ska bli skönt! Karin som alltid längtar ner | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Härligt Karin!_B-anana | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Roligt för dig Karin!...klapp_klap | 
| 
 Sv: Äntligen!!! ....Grattis,grattis F & K, se så bra det dock kan gå... !!.......:) Visst e nedräkningsbilden fin.... Maritsa, ere hon som eger de lilla stellet Blue nånting i backen..?? Mikke | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Citat: 
 Karin som äntligen ska få åka ner..._B-anana | 
| 
 | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Så roligt Karinklapp_klapklapp_klap Man vet aldrig om någon överraskningsbesökare ploppar upp någon dag;):D Riittabye_bye | 
| 
 | 
| 
 :D HERLIG, Karin :D | 
| 
 Men de va snällt åv däg att tro det, Karin.... Prutade hyrestanten TVÅ gånger på dotras pris !! Det är helt underbart fantastiskt...en indirekt,inhemsk komplimang till däg/er som gäster, minsann.... Mikke | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Jag gläds med dig! // KR | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Härligt Karin! Stort grattis! klapp_klap | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Härligt Karin!Gläds med dig:) Monica:) | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Det är ju toppen :D | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Fint! Hoppas du får det fint. | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Vad roligt att höra! Det måste ju kännas som att vinna på Lotto, efter att ha varit sjuk. :) Hoppas du får en fin vistelse! bye_bye /Netwolf | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Låter fint! Efter att jag läst allt vad du skrivit om Karpathos förstår jag att detta måste betyda mycket för dig. Trevlig resa! / Anne bye_bye | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Tack snälla, alla! :) Ja, det känns verkligen skönt att äntligen ha något att se fram emot. klapp_klap Karin bye_bye | 
| 
 Sv: Äntligen!!! Åk ner och ha det riktig skönt. | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:11. |