|  | 
| 
 Färjestrejk 30 Maj | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Citat: 
 | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Mmm men verkar inte så, iom GSEE (statsanställda) utlyst strejk, samt uppmanar andra o göra det också :/ | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Är det bara den 30:e som är aktuell? Vi har vänner i USA som anländer till övärlden nästa vecka och de har hört att det är oroligt med färjorna och de skriver och frågar om vi vet mer.:confused: Ulla | 
| 
 Jannes (gamla)förslag: http://www.livinlovin.gr/strikes-wor...reece-updated/ fungerar fortfarande utmärkt. | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Tack för informationen!:) | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Bussar i Aten strejkar 30 och 31 maj, sen har jag läst i andra forum att en del båtar fått inställda avgångar även 31 Maj och ändrade tider 29e | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Och så är det flygledarstrejk mellan 10.00-13.00 på onsdag. Det blir en strulig dag för en del. | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Ja det var då en jäkla tur man åker imorgon! | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Hur gick det med färjestrejken den 30 maj? Här på Agathonissi ankom 3 färjor igår. Dod. Pride samt Nisos Kalymnos kom 2 gånger. Birgitta. | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Jag vet inte vad som hände med de stora färjorna, mer än att det var bråkigt i Aten med demonstrationer mm. Dodekanisos Pride och Nisos Kalymnos är sällan med på strejker, om de inte går beror det på annat, som översyner och reparationer. | 
| 
 Sv: Färjestrejk 30 Maj Lilla färjan mellan Agios Efstratios och Limnos gick igår (30/05) som vanligt och alltid punktligt: 6:30 från Agios Efstratios, 09:00 i Limnos. Jag var med på den färjan. Alla jag frågade varken hörde eller visste om den berömda strejken. | 
| 
 | 
| 
 | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:44. |