|  | 
| 
 Vart är vi på väg? Ja, det kan man undra. Häng med på en resa till en härlig strand. Värt resan kan jag lova. :) /Netwolf | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Tack för turen Netwolf!  / Anne bye_bye | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Hej Netwolf Härlig tur!klapp_klap Men jag saknade ledtrådar och poäng! :) //PA _B-anana | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Citat: 
 | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Lång dags färd mot strand. :) Heter stranden Paradise? Jättekul att följa er på resan. Hur lång tid tog det att köra dit? Var började ni? Grymt bra musik! klapp_klap | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Tack för det! :) Stranden hette ngt annat, jag får återkomma där när jag sonderat mina anteckningar. Det tog väl ca 20-30 min att köra. Vet inte så noga. Man är ju på semester. Vi startade vid detta stället. Grym utsikt! /Netwolf | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? åh vilken tur! härligtklapp_klap  /emmabye_bye | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? åh vilken tur! härligtklapp_klap  /emmabye_bye | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Ser fram emot att få veta vad stranden heter. :) Ni bodde alltså i Agios Nikitas, men det tog en stund att komma dit, eller fattade jag något fel? | 
| 
 | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Härlig video. Vi ska testa Lefkas en vecka i juni. Har aldrig varit på någon av de Joniska öarna tidigare. Ska bli spännande.:):):) | 
| 
 Sv: Vart är vi på väg? Toppenvideo ! Vi ska dit 2 v i slutet april början av maj | 
| 
 /Netwolf | 
| 
 | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:11. |