![]() |
Sv: Kranvattnet på Skopelos
Citat:
Avresa 24/7 alltså ? Då kommer vi från en vecka på Skiathos och ska åka samma båt som ni till Skopelos för en vecka där oxå ! Hasse :cool: |
Det stämmer, vi flyger från Landvetter kl. 06.55 24/7.
Då syns vi på båten :) MVH Marie _B-anana |
Kalimeratröjor på då ?
Hasse _B-anana |
Jag är otroligt ledsen men jag har tyvärr ingen upplaga av denna eminenta t-shirt.
Hade tänkt skaffa en inför årets resor men jag var lite sent ute och hann inte göra det innan det blev semesterstängt på Kalimera. Går det bra med en SunTrip-solhatt? MVH Marie_B-anana |
Citat:
"Med SunTrip till solen"........existerar SunTrip verkligen ?? Vi blev så glada när Sverige låg under med 0-2 mot tyskarna, och Sällskapsresan sändes i grannkanalen !! Vi vet inte om och vilken upplaga av Kalimeratröjorna vi ska ta denna gång. Utredning ska tillsättas. Hasse :cool: |
Sällskapsresan tillhör helt klart en av Sveriges bästa filmer.
Själva SunTrip som företag existerar inte (tror jag iallafall). Det finns dock en restaurang/pub i Halmstad (Pepes Bodega) som har en hemsida på nätet och där finns en "Taxfree-shop" där det säljs SunTrip-saker (t-shirts, handdukar och solhattar). Därifrån beställde vi våra solhattar. MVH Marie_B-anana |
Citat:
Det gjorde jag också, alldeles nyss. T-tröjor och solhattar men tröjan där ordet g*****e fanns tryckt undvek jag. Hasse :cool: |
Sv: Delad tråd från Kranvattnet på Skopelos
Fy på dig Hasse,;) nu blev jag ju nyfiken och var tvungen att leta upp sidan för att se vad du menade! flabb_flabflabb_flabflabb_flab Och ja... jag tror att jag förstår dig... Ang_elx
Kram, Karin med bara 4 dagar och 18 timmar kvar till Karpathos... _B-anana |
Sv: Delad tråd från Kranvattnet på Skopelos
Det gjorde du helt rätt i, Hasse :)
Då kanske det blir SunTrip-solhatt på vid mötet på båten? MVH Marie_B-anana |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:39. |