Hej.
Jag fick bara se den lille killen på kort för dom får inte ta ut barnet förrän 40 dgr efter födelsen för skulle dom gå hem till någon barnet innan så bringar dom olycka i den familjen. O se skall dom gå med barnet till kyrkan där dom lägger pojken på golvet i sakristian där prästen går över barnet för att göra en man av honom.
Michaellis var jätte stolt över sin son o han var jätte ledsen att jag inte fick se lille Jannis när jag var där eftersom Michaellis o jag har känt varandra i tio år blev det i år. Jannis har en fruktansvärd kolik så dom får inte sova för han skricker framtill kl 3 på nätterna vad dom än gör.
Jag träffade Nicky år 2005 o jag förstår att hon har det jobbigt för hon går ju hemma med sonen hela tiden o Michaellis jobbar hela dagarna..Men han sussade hem två ggr för o hjälpa henne när vi var där.
Jag längtar oxå ner till Rhodos o Yamas goda mat o igår sa jag till sonen min vi ringer till Yamas o beställer mat så får dom skicka det med flyget hem på söndag.
Både fredag,lördag o söndag var det rent fullbokat folk fick komma tillbaka kl 21 om dom kom kl 19 för att äta.. Jag beställer alltid bord när jag är där så har man det fixat.
Oj vad jag blev sugen på deras Stifado nu mums..