Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-06, 08:13
Ammi Ammi är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Hur många dagar?

Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra
Hur många dagar rekomenderar ni att lägga på Paros ev Antiparos, Amorgos och Koufonissi?

Tänkte så här att Koufonissi räcker kanske med 3-4 dagar, antiparos kanske med en övernattning eller en dagsutflykt?
Gemensamt är att jag vill uppleva öarna lagom mycket sola och bada och koppla av varvat med att gå i affärer flanera i stan och besöka lite byar kanske...

Är lite kluven, vet att jag vill vara ca 8 dagar på Naxos i alla fall och kanske 2-3 dagar på Santorini innan hemfärd...

Snälla hjälp mig, försöker planera min rutt lite så att jag är på rätt ställe på rätt månad augusti/september...

mvh Alexnadra

Hej

Har precis kommit hem efter en öluff. Vi var på Naxos i sex nätter, några nätter för mycket kan jag tycka. Koufinissi var vi två nätter och det var fullkomligt tillräckligt man går runt ön på en halv dag och där är inte så mycket aktiviteter, men vill man bara ha lugn och ro utan att göra något så lägg till några dagar där. Amorgos var vi på i tre nätter och kanske skulle kunna stannat en natt till men inte mer. Paros, 3 nätter lagom för oss men man skulle kunna lagt till någon extra dag där. Ha det så bra Ammi
Svara med citat