Ämne
:
Apollos hotell
Visa ett inlägg
#
2
2008-06-01, 00:13
Hjalta99
Reg.datum: feb 2005
Sv: Apollos hotell
Citat:
Ursprungligen postat av
JoLo
Hej, finns det någon med info om Apollos tre hotell? Har blivit nyfiken på Kalymnos och Apollo verkar vara den enda charterarrangören av resor till Kalymnos.
/ JoLo
Hurra! Ännu en som blivit nyfiken!
Själv åker jag flygstol till Kos med Apollo och bokar mitt boende själv. Eller ja, min kompis gör det... Vi ska åka ner i september igen
Jag har bott på Aegean Homes två gånger och tyckte det var jättebra. Vi hade en tvårumslägenhet och den var kanon! Min kompis sov i det ena rummet och jag i det andra. Aegean Homes ligger mitt emellan Myrties och Massouri. Perfekt läge då det är "alltid nära hem...". Dessa två byar har blivit sammanbyggda så det går knappt att säga var en slutar och den andra börjar... Så nära är det. Vi "häckar" alltid i Myrties och gärna på Babis Snack Bar... Och naturligtvis hos pojkarna Bäver - Nefeli. Det finns många restauranger/tavernor med mycket god mat, både i Myrties, Massouri och på Telendos. Bara att välja!
Plaza och Eleni vet jag inte nåt om. Plaza ligger mellan vägen och stranden och har pool. Eleni ligger på ovansidan vägen med uppförsbacke/trappor. Det är väl i stort vad jag vet...
Jag hoppas att ni får en kanonresa till Kalymnos som är mitt Paradis...!
Eva - med 110 dagar och sex timmar kvar... till Paradiset...
Hjalta99
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till Hjalta99
Hitta alla inlägg av Hjalta99