Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-05, 08:46
monica monica är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Har ni tips på boende i Kardamili

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Frappe Visa inlägg
Ner till byn tar det bara max 10 min att gå! och vi badar alltid nere vid stranden som man kommer till genom att gå till vänster när man kommer ut på vägen och ner vid Bungalow där finns en stig ner till stranden. Fråga på stället. Vi brukar betala 30€ men det har ju lite med att göra att vi varit där i så många år... Om Ni ska åka nu tycker jag att Ni skriver upp de förslag Ni har och förbokar inte utan kollar på plats!

Camilla
Hej Camilla

Igår kväll bokade vi 3 nätter, vi åker lördag morgon den 7 juni och kommer tillbaka på tisdagen. Kändes säkrare att ringa och boka så man vet att det finns rum när man väl kommer. Eftersom jag verkligen vill dit så tyckte jag inte att 50 euro per natt var så farligt, har bott dyrare och mindre fint.

De där villorna med egen pool såg ju häftigt ut, men kanske lite väl när man bara är 2, så det blev en lägenhet. Tyvärr finns inte så många bilder på nätet och i telefon sa damen att lägenheten inte ligger i huvudbyggnaden utan bakom på något sätt, ja, ja det blir nog bra till slut.

Tack för tipset, glädjer mig för en liten semestertripp
Svara med citat