Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-10, 15:13
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007
Standard Sv: 2 veckor kvar!! Hjäälp ;) önskas :)

Citat:
Ursprungligen postat av Paddington Visa inlägg
Ska man byta boende under sin vistelse på ön, även om man trivs, för upplevelsens skull månne?
Ni får inte en "bättre" upplevelse, som Helén sa bara för att ni byter boende på länge inte boendet är dåligt.
Citat:
Boende på Naxos. Stranden eller stan? Och vilken strand och varför. Plaka leder över prok. som leder över Anna... men varför läser jag överallt att man ska bo på Anna då?
I
Ag Anna är det perfekt att bo, tycker jag. Och varför inte bo där? Man är mitt emellan, och har nära till både Ag Prokopios pch Maragas/Plaka. Bussen till stan tar dessutom inte så lång tid heller. Men allt är ju inviduellt, och eftersom ni inte rest med barnen förrut, så vet ni ju inte heller vad de gillar bäst.

Ag Anna tycker jag också är den mysigaste orten av alla de "vid stränderna". Man har den lilla hamnpiren där fiskebåtarna kommer på kvällen, då har man lite att titta på. Det finns mycket bra boende att välja på. (också i Ag Prokopios, men på Plaka/Maragas är det mycket glesare med pensionat.)

Och bara en fråga; leder? Är det er egna "lista" eller har du hittat den på nåt annat ställe?

Lycka till med planerandet!!!
Svara med citat