Citat:
Ursprungligen postat av peppssan
Tack för din info. Visst har jag hittat lite info om Analipsi här, men är det nån backe upp till centrum för centrum ligger väl ovanför Three Star eller har jag helt fel ??? Jag längtar bara ner där, vi åker början oktober efter en lång o stressig jobbperiod och vill bara ha det lugnt o skönt omkring mig o det verkar jag kunna få där. Tips på något bra matställe ??? Kreta verkar ju va lite "backigt" eller har jag fel ??? Hur är stranden där ??? Kanske inte så mkt badande för vår del i början av oktober men doppa tårna blir det väl iallafall !!! Jag lääääängtar iväg så, jag hade funderat på Cypern oxå men valet blev till slut Kreta. Något annat bra tips om Analipsi ??? Det mesta finns väl där som bank, post, läkare ........... Allt kan hända ........... Peppssan .............
|
Hej. Det finns bankomat och allt annat i Analipsi. Min syster var nyligen på Cypern, som hon tyckte var dyrt jämfört med Grekland. Vi var i år på västra Kreta vilket vi upplevde lite dyrare än östra sidan. Arhistelos är min favorit av restaurangerna, Marina är också bra.
/Ulrika