Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-08, 21:08
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006
Standard Sv: Vad skulle du göra om du vann 1½ miljon?

Jeg tror ikke en og en halv milllion hadde revolusjonert livet mitt. Jeg har en plan for å trappe ned arbeidet i løpet av et par år, og hadde nok ikke endret den vesentlig. Mine to døtre er i en fase i livet der de nok har mer bruk for noen ekstra kroner enn jeg har, så jeg tror en gevinst hadde blitt delt i tre like deler, og to av dem hadde gått til neste generasjon. Etter at utskiftning av bil kanskje hadde blitt prioritert opp litt, hadde nok resten blitt stående på konto inntil videre. Jeg regner med at en del hadde blitt brukt til week-end-reiser til storbyer jeg gjerne vil besøke, uten å tenke for mye på prisen, og kanskje en del andre impulskjøp.

Hellas-oppholdene har jeg allerede tenkt å utvide fra 2 til 4 - 6 uker to ganger i året når arbeidet tillater det, og hadde nok ikke endret på det. Hvis jeg skulle gjøre noe spesielt, ville jeg invitere med meg 20 -25 gode venner til Hellas ei uke eller to for å feire pensjonisttilværelsen når den tid kommer!

Jeg har ellers litt sansen for ham som vant en million, og et år etter hadde han ikke en krone igjen av dem. Han ble spurt om hva han hadde brukt dem til, og etter litt tenking kom han fram til: Jeg tror jeg har brukt tre fjerdeparter på fest og kvinner, men resten har jeg visst bare rotet bort, uten å ha stort igjen for dem!
Svara med citat