Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-23, 09:39
met met är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Rhodos i slutet av september?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Saganaki Visa inlägg
maten är i mitt fall 75% av resan så nicket mr saganaki passar perfekt!
Tänk bara att starta kvällen med ett urplock på en 4-5 förrätter och sen nån riktigt fin lokal kötträtt (helst lamm) och sen avsluta med raki o nåt sött... drömmen hägrar...
Vi bodde på Forum Beach, systerhotellet men fick gå och äta en kväll på ert hotell pga av att vår mat var mindre bra..

På ert hotell har jag förstått att ni har några olika ställen att välja på, det finns en kinesisk, en italiensk och en annan mysig resturang vid havet samt att det nog också ingår Café hellas som jag tror kan ha lite grekiska rätter. I bufféresturangen på hotellet finns det inte så mycket grekiskt tyvärr. Det varierar ju lite mellan kvällarna men det är ingen grekisk känsla i det hela och man sitter i en ganska mörk resturang inomhus. Försök att boka så många kvällar som ni kan på de andra ställena ni har att välja på. Hotellet såg fint ut annars och poolen såg trevlig ut.
Ta med era vänner över men bil till östkusten och visa ett mer fint grekland vad det gäller bad då Ilayassos (det är där hotellet ligger, inte i Ixia) stränder inte är jätteroliga. Vi var på Tzambika beach och Anthony quinns bay - härligt. Och Rhodos stad är ju givet minst en kväll. Taxi in kostar 10 euro.

Ha en härlig resa
Svara med citat