Hej Celbe och Catlady!
Det pensionatet jag kikade på (inte "live" utan bara på deras hemsida) heter Annies kattpensionat
http://hem.passagen.se/kattpensionat/
Varje bur är 2,5 kvm men eftersom jag har två katter kan man slå ihop tvp burar till en stor.
Och ja, mina kissar är innekatter! Fast de är vana vid att komma och gå som de vill ut på balkongen sommartid. Ta med dem till Grekland är ingen bra idé alls, det är jag fullt medveten om, men vad gör man när man är desperat..!
Ni båda får gärna berätta vad era respektive pensionat heter! Huvudsaken är att mina små bebisar har det bra i ett halvår, om jag sen får åka 40 mil så får det väl vara så.
Det står inga priser på Annies sida, men som jag har för mig kostade det 75:- per katt, vilket kan bli riktigt dyrt... inget avdrag för medhavd mat heller.
Hm, jag förmodar att katterna måste vara vaccinerade också, och det har de inte blivit på de senaste tre åren eftersom veterinären sa att det var onödigt för innekatter. Mina små kissar kommer vara nästan 9 år när jag åker iväg, så grundvaccinationen är då borta sedan länge