Sv: Spikmatta
Även jag har en shaktimatta och är otroligt nöjd! Brukar ligga på den en stund på kvällen (oftast bara ca 20 min) och blir så skönt avslappnad. När det är dags att sova sen somnar jag som en sten! Sover jätte djupt hela natten (och har märkt att jag drömmer otroligt mycket de nätter jag har använt mattan, om det nu ska ses som positivt vet jag inte..) Hade för några veckor sedan problem med huvudvärk/nackvärk som inte ville ge sig, men efter några dagar på mattan försvann det helt. Min pappa har problem med en axel som han har opererat men inte blivit bra i, men han upplever faktiskt en förbättring efter att ha använt mattan under några veckors tid.
Första gångerna kunde jag inte för mitt liv förstå vitsen, jag tyckte bara att det gjorde otroligt ont! Men efter några dagar försvann smärtan mer och mer och ersattes av en varm känsla, precis som Lissi säger kommer blodcirkulationen igång.
Kan absolut rekommendera spikmatta! Kollade pricerunner och köpte min via nätet. Kostade bara 499 kr (frakt 39 tror jag men gratis om man beställer över 600).
Hälsningar Martina
|