Ämne
:
Kos -09
Visa ett inlägg
#
7
2009-07-17, 21:48
aris4
Reg.datum: okt 2005
Sv: Kos -09
Gokväll!!
Ja visst är det mysigt där men tyvärr blir det ju inte så ofta för min del längre eftersom jag bor ute i Mastixari.
Jag undrar oxå vart du bodde Skrikis
? Jag vet att Galaxy i Agia Marina området har haft boende förut från bartenderskolan men kanske inte i år.
När jag är inne i stan så brukar jag stanna o sova över på Imperial. Jättetrevlig familj och Liz från Sverige som jobbar där i receptionen. Ska stanna där 3 nätter när jag kommer ner igen och sen ut till "vischan". Men det är underbart där ute oxå. Jag trivs helt enkelt var som helst på denna ö.
Astron är väl inte så tokigt att bo på tror jag. Har oxå bara varit inne där men aldrig bott över. Nära o bra till allting i alla fall.
Har heller aldrig varit på Oromedon på kvällstid men skulle gärna vilja. Har en engelsk bekant som oxå känner Nickos och vi tänkte åka dit och överraska honom. Han vet inte att vi känner varandra. Kul!!
Nickos o hans bror som äger "Bella Vista" känner jag sen första gången på Kos. De ägde då tillsammans ett café som hette "Elysee" bredvid polisstationen. Vi bodde på ett hotell ovanför caféterian. Hibiscus. Tror inte det heller existerar längre.
Vad synd att vi inte träffas Katharina men kanske en annan gång.
Vi hörs väl innan vi åker hoppas jag.
// Sanna
aris4
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till aris4
Hitta alla inlägg av aris4