Tja Pirre... Nu har du nog skaffat dig lite problem. Eller i alla fall förlorat en del pengar. Det gick en tråd här för inte så länge sedan om just sådana här företag.
Jag Googlade CLUB GREECE av rent intresse och fann att det är ett blufföretag. Det fanns väldigt mycket negativt men också ev lite hjälp:
http://www.konsumenteuropa.se/mallar...ategoryId=1353
Googla själv och läs de olika Forumen. Det finns vissa positiva inlägg, men de bör man nog läsa med viss skepsis. Vem som helst kan lägga ett inlägg. Även de som säljer Time-Share...
Har du betalat med Kort bör du kanske byta ut det så fort som möjligt!!! För att ingen ska kunna dra mer därifrån. Kontakta din Konsumentrådgivare eller Konsumentverket direkt för att få hjälp.
Men troligtvis har du förlorat de pengar du betalat, och möjligheten att kunna ta ut de veckor du betalat för verkar vara tämligen små enligt vad som framgår av de Forum jag läst. Och lyckas man är det ändå dyrare än att boka och fixa själv... Men du kan ju alltid försöka. Det påstås att man ska kunna sälja sin "andel" men jag betvivlar att det är realistiskt.
Tyvärr får du nog se det som en dyrköpt erfarenhet... Men lycka till.
Tillägg. Du skrev att du skrivit på. Har du betalat? Oftast måste man ju betala direkt! Om du inte har det är ju din position starkare. Men spärra då alla konton de kan känna till omedelbart. Sedan var du ju så full att inte ens kommer ihåg att du ens träffat dessa människor...

Dvs du var inte tillräknelig när du skrev på avtalet...

Även om du inte betalat ännu så lär du behöva hjälp att krypa ur ett avtal du faktiskt skrivit på...