Ämne: Aktietips
Visa ett inlägg
Gammal 2009-09-22, 11:35
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Aktietips

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Pernilla Visa inlägg
Ja du ligger liksom i lä....
Glädjer mig.

Ringde gjorde jag bara för 155 kronor, det känns mer okej, ringa kan man ju behöva göra.

Citat:
Ursprungligen postat av grimm Visa inlägg
Blir billigare men eftersom man skickar sms med "greklandsnumret" till de som man verkligen vill prata med så slipper man alla dessa semestersabotörer som skall ringa o prata strunt ett par timmar.
Fast jag har inte så många såna... Jag har signalen avstängd i Grekland för att inte bli stressad, sen kollar jag av mobilen ibland. Och när jag ser att nån ringt som jag vet bara är en svammelpratare så messar jag tillbaka att "är i grekland, är det inte akut så har jag inte råd". Men visst, sen finns det ju det som anser att de alltid är akuta också

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
Som tur är så har jag inte lärt mig hur man skickar bilder med mobilen
Kära vän, nästa gång vi ses ska jag lära dig

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Aj, aj! Sura pengar!

MMS:ar gör jag aldrig från utlandet då jag vet att det är dyrt och jag TÄNKTE faktiskt att Du var häftig som skickade bilder till Kalimera från telefonen....
Men jag vet också att det är dyrt! Det är det som är så dumt. Jag VET att det är dyrt men det slutar alltid så här i alla fall. Det är ju så kul att skicka hem bilder och trakassera folk. Man måste ju visa allt man är med om.

Bara från den här resan har jag fjorton bilder av immiga mythosflaskor i mobilen. FJORTON! Allt för att trakassera hemmafronten

Citat:
Ursprungligen postat av Janérik Visa inlägg
Jag fick åtminstone inget klagomål runt detta, vi gick nämligen i konkurs innan Telia hann skicka ut nästa faktura, jag blev alltså arbetslös i stället.
Men gud! Jag ska sluta gnälla, allting är ju relativt

Citat:
Ursprungligen postat av Vilma Visa inlägg

Det är ju väldigt roligt både att dela med sig och att någon delar med sig. Ibland får det vägra tyngre än att tänka "sparsamt".
Tack Vilma! Jag precis så är det ju. Jag tänker väldigt sällan sparsamt för vissa saker är så kul att de får kosta

Citat:
Ursprungligen postat av anoula Visa inlägg
. (Tips: ring aldrig till USA från Grekland).
*noterar noggrant, man vet aldrig vad man kan få för sig*
Svara med citat