Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-20, 08:36
Vilmas avatar
Vilma Vilma är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009
Standard Sv: Val av semesterort

Din semester låter härlig! Att ligga och supa vid poolen låter fruktansvärt.
Jag har svårt att se Kokkari som ett getto så mysigt som det är där.

Det lugnet du söker, det får vi vår sommarstuga här "hemma". När vi åker till Grekland då vill vi se oss omkring, upptäcka en trakt så olik vår, som vi kanske aldrig mer kommer att återse. I vår "lugna" takt ser vi oss omkring och upplever vackra vyer, badar vid fantastiska stränder, äter vid mysiga tavernor och känner lugnet i mysiga bergsbyar, det är vår greklandssemester och ger den härliga minnen. En semester på "ditt vis" kanske passar oss mer när vi åker utan tonåringar och återvänder till redan utforskade favoriter.

När vi var på Karpathos så upplevde vi Pigada som lite trist, i alla fall stranden där. Ön i övrigt däremot var helt fantastiskt vacker. Vi hyrde bil hela tiden och upplevde en underbar semester
På vårt hotell bodde en familj som låg vid poolen varje dag. När jag vaknade och tittade ut låg de där och när vi kom hem på em så låg de där. Jag blir full i skratt när jag tänker på att de måste tyckt att vi var helt galna som for iväg där varje dag ... men vad de missade... och jag hade inte stått ut lång stund där vid poolen.
Svara med citat