Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-25, 14:04
KosAnns avatar
KosAnn KosAnn är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: Kos! Eller Rhodos? :-)

Citat:
Ursprungligen postat av Janérik Visa inlägg
Jag förstår inte detta att Göteborgarna har så svårt att ta sej till Grekland.

Mvh Janérik
Nja, det är väl så att vi har blivit lite bortskämda under de "rika" åren då det gick hur många flyg som helst från Landvetter till Grekland. Så visst kan man uppleva det som lite "krångligare" nu för tiden. Men, vi tar tassen i vacker hand och gör det bästa av situationen. Alltså ser över alternativen och gör den biten av resan till det bästa av äventyret.
Vi hann med att se en hel del innan vi hamnade på Kastrup, och då talar jag inte om platser och vyer utan om människor och deras beteende. Bara det ett äventyr i sig. Bland annat hade vi väldigt roligt när vi stod och väntade vid färjeläget i Helsingborg på väg över till Helsingör. Vi stod parkerade alldeles intill de offentliga toaletterna och bara det säger allt. Hur de "nödiga" människorna i panik gör olika saker för att hålla saker och ting på plats när toaletten var upptagen. Jag går inte in på detaljer.
Men, som sagt så längtar vi till den dagen då Lanvetter öppnar nya avgångar till Kos.

//KosAnn

Senast redigerad av KosAnn den 2010-09-25 klockan 14:06. Anledning: Glömde namnteckning
Svara med citat