Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-21, 19:51
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Restauranter på Tilos

Citat:
Ursprungligen postat av Aase Visa inlägg
Du måste berätta allt.
Det gjorde jag i Caféet...

Det var både spännande och roligt att "sy ihop" resan med så kort varsel. Och den stora grejen med detta är att nu vet jag att det fungerar att sticka med väldigt kort framförhållning!

Mitt problem är att jag inte har bil längre. Dvs säga att jag är beroende av att vänner ställer upp och kör Pischarna till Panget. Till och från flyget kan jag alltid ta mig med buss, tåg och Taxi. Men jag kan ju inte köra Katterna till Panget på Hojen och Taxi blir för dyrt... Det kostar tillräckligt som det är... Så mina vänner är väldigt uppskattade just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
...men vi hittar aldrig billigt flyg till Rhodos....
Det är just det som är problemet! Det finns många intressanta öar i Doddarna som jag skulle vilja besöka! Och det är ju på ett sätt larvigt att vi i Sydsverige kan flyga till Athen för 1200 - 1400 med lågprisflyg, sorry ni som bor norrut men så är det, och det kostar 2 - 3 gånger så mycket till Rhodos med flygstol... Så jag hade ju verkligen flyt den här gången!

Fast har man tid, lust och ork så kan man ju faktiskt ta färja från Pireus till Rhodos. Och man kan kliva av på vägen...

Citat:
Eftersom jag tog minst en kall öl åt Dig på Tinos så förväntar jag mig att DU gör det åt mig nu!
Jasså? Det fick jag ingen rapport om i Påskas! Men det är klart jag gör! Och ni slipper nog inte undan lite track...

Citat:
NJUUTT!!!
Dagens mest överflödiga uppmaning! Tilos är ur-ön att njuta på... Som du vet!

Peter
Svara med citat