Citat:
Ursprungligen postat av theresa
Sitter på hotelrummet nu med AC på full speed, det är fortfarande runt 30 grader här fast klockan är .19.33.
Vi har bränt oss  fast vi har varit duktiga med solkräm (30) och varit i skuggan hela dagen. Tror det var vår långa promenad i går som ställde till det, gick hela vägen från Georgios till agia anna. Skön promenad men borde nog ha haft t-shirt på  ...ja ja man lär sej alldrig
Här är jätte vackert, men Samos och Skiathos är fortfarande mina favvo öar. Svårt att slå dom. Men gränderna här är bland det vackraste jag sett, är helt underbart att strosa där på kvällarna. Snart ska vi gå ut och äta nygrillad tonfisk. Nästan all mat vi ätit hittills har varit super gott, det var bara lunchen i dag vid stranden som ej gick att äta. Vi åt inne bland gränderna i går, underbar moussaka...   
|
Glömde säga att när vi kom med båten och den la till på Naxos och jag såg staden breda ut sej framför mej så fick jag en klump i magen och blev tårögd

har alldrig varit så känslosam någon gång förr vet inte vad som hände i kroppen...kände mej jätte löjlig