Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-21, 21:49
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Haris, Paleochora

Nu har jag inte studio nr. 1 lika färskt i minnet som Birgitta eftersom vi bodde där redan 2003, men jag minns att sängarna stod först i rummet när man kom in, det var i och för sig inte mörkt där, men det som jag upplevde som mörkt var längre in i studion där köksavdelingen var. Sedan låg badrummet ännu längre in i studion och det minns jag också som mörkt. Jag upplevde rummet som mycket långsmalt.
Fysimeras bild från lägenheten som har nr. 9 minns jag som klart ljusare vilket också framgår av hans bild.
Vi bodde på Sandy Beach mot sandstranden senast vi var i Paleochora och det kommer vi att välja igen, passade våra krav bra idag, det fanns kylskåp på rummet men inte kokmöjlighet som man har på Haris. Däremot ingick en supergod frukost!
Morgonsol eller kvällssol, ja det är nog en smaksak lite beroende på årstid.
Havsutsikt är viktig för oss, vi skulle aldrig välja Libyan Princess av den anledningen, men kan man leva utan havsutsikt så är det säkert ett väldigt fint boende.
Morgonsolen och havsutsikten hos Haris är värt mycket - och det är MYSIGT att sitta på The Waters Edge Café!

Senast redigerad av Marianne den 2012-01-21 klockan 21:55.
Svara med citat