Citat:
Ursprungligen postat av philosfamilj
Vi kommer vara 4 nätter i Pollonia på MilosMilos (hause christo) och sedan två nätter på Studio Helios i Adamas.
Vet du om det finns ok kommunikationer till olika ställen från Pollonia? Behöver man först ta buss till Adamas för att komma någon vart? Hur lång tid tar det från Pollonia till Adamas.
|
Milos är en liten ö och jag ser att ni har bokat Studio Helios som ligger väldigt fint i Adamas. Förhoppningsvis har ni havsutsikt där! Du undrade om tid mellan Pollonia och Adamas, har åkt den vägen många gånger med både bil och vespa och tycker varje gång att det är så kort avstånd, kan inte säga exakt. Jag tillhör dem som gillar Adamas och tycker absolut inte att det är stökigt där, det är ju en liten, liten plats, men väldigt mysig. Busshållplatsen ligger mitt i Adamas, en soffa i en busskur vid taxi

.
Lycka till med valet av Milos, ni kommer inte att ångra er! Om ni vill se ön på ett annorlunda sätt så rek jag havskajak med Rod, det är en fantastisk upplevelse. Bara att googla på seakayak in Milos så hittar man det!