Tycker också att det är tråkigt. Tråkigt att ni tar emot beskedet om egen hörna på det sättet. Det finns många medlemmar här på Kalimera som har både bidragit med och (förmodar jag) har själva fått ut mycket utbyte på sajten utan att ha en egen hörna. Jag kan inte se att det finns några som helst hinder för er att bidra med mycket positivt här och känna er hemma. Och att också få mycket positivt tillbaka. Det är bara att sätta igång och skriva och berätta eller tycka till under respektive rubrik. Då är det också lätt att hitta för medlemmar som är intresserade av just det området.
Har all respekt för att man inte löpande släpper till "egen hörna" till alla som så önskar. Och det är som jag ser det inte något som man behöver känna sig ledsen för. När en medlem under längre tid bidragit med material som lästs av många så kanske man som läsare hellre söker på författaren än på ämnet. Då känns det för mig mera naturligt med en egen hörna. Det är för den skull förvisso inte så i mina ögon att det är finare att skriva under egen hörna. Här finns massor av medlemmar som gett mig mycket både med och utan "hörna"
Kom igen nu! Vi vill gärna läsa och ta del av era öden och äventyr i Grekland!

Masse