Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-28, 22:31
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Holy Norwegian

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag måste vara helt blind, för de gånger jag ska till Aten hittar jag ALDRIG billiga biljetter nånstans, inte på Norweigan heller. Jag vill inte ha en sammanlagd flygtid på över 7 timmar + sittning på mellanlandningsflygplats, så SAS "vinner" nästan alltid. Vi åker alltid 2 pers t o r för mellan 3.500-4.400kr. För oss är tid pengar.
Jag skulle gärna flyga Norweigan från GBG till billigt pris men hittar aldrig billiga biljetter när jag vill åka! Tänk om man hade en "bokare" som hittade billigast pris när man ville åka.
Jag ska söka Norweigan nästa år när jag kan boka mer flexibelt...

Tänk om det fanns en tråd "Billigt till Grekland", där alla kunde tipsa när billiga biljetter dyker upp. Vi är ju några som då kan nappa....
Lissi
En god ide, Lissi, men billige reiser er "ferskvare" så litt vanskelig kan det jo være

Den reklamen dere snakker om, med billige billetter spesielt til Syd Europa, tror jeg ikke jeg har sett, men jeg "abonnerer" på kampanjetilbud ( mail) og synes de har en veldig ryddig oversikt på nettsiden sin over tilbudene.

Norwegian har noen ganger veldig billige billetter til Hellas, noen ganger dyrere/d y r e, men når de reklamerer med det f in n e s billettene

H v o r mange vet selvsagt ikke jeg heller, men om de har feks kun 2, eller 1 billetter igjen til en pris står det med rødt bak den aktuelle avgang/pris.( ikke i Lavpriskalenderen men på "neste steg" i bookingen). Om man vil sjekke "bestill" til 1 person, gå videre og sjekk!

Fordelen med SAS, for oss som liker Hellas i lavsesong, er at de flyr til Athen/Hellas h e l e året, det gjør ikkeN.
I år skal vi fly med SAS hjem fra Athen 30.nov
- n e d har vi onewaybilletter med Apollo til Karpathos

Vi har jo allerede fått "god tid" , men før det og valgte vi de billigste reisene selv om vi ofte brukte noen få timer mer på turen.
Vi har flere ggr reist med Austrian Airlines, Lufthansa og Check Air til Hellas. Air Baltic og Brussel Air også en gang.
Vi har vært fonøyde med service/ reisene uansett selskap
Svara med citat