Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-29, 07:16
mouche mouche är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: maj 2011
Standard Sv: Holy Norwegian

Citat:
Ursprungligen postat av Smultron Visa inlägg
Skulle tro att säkerhet är en viktig faktor för alla som flyger och den skulle faktiskt kunna påverkas av avtalen för de anställda (piloter, tekniker och andra).
Det er i allefall en faktor for meg og jeg føler meg trygg på at dette er ivaretatt på en god måte de steder og med de selskaper jeg flyr.

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Finns det några konsumentlagar som reglerar hur många platser det finns på en avgång till ett reklampris?
Noe klart og entydig svar i antall seter eller i prosent av flykapasitet eller lignende vil du ikke finne, men noen mere vage formuleringer om at det skal i rimelig grad være tilgjengelig og mulig.

Å finne seter til laveste annonserte pris tror jeg har mye med planlegging å gjøre og så lenge man planlegger sin reise i god tid så skal ikke dette være noe problem. I iallefall har det ikke det for oss og det basert på 3/5 reiser i året hvert år i mange år.

Var i Hellas i midten av august og billettene booket vi to dager før avreise og fikk laveste pris på det flyet, 998 tur/retur til Kreta. Her ventet vi helt bevisst til "siste dag" for vi visste av erfaring at dette var en stille tid for reising fra Norge grunnet oppstart av skole. Dette er et av mange "fenomen" som gjentar seg hvert år! Skal vi reise til alpene for å gå på ski til vinteren så booker vi billetter nå mens ingen tenker på vinter f.eks tur/retur Munchen med Norwegian til 720 kroner i februar. Ser egentlig ikke helt problemet!
Svara med citat