Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-09, 20:13
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Barnfamiljs första öluff i Kykladerna

JA ! du bør booke på forhånd på Santorini i Juli, spesielt forde dere reiser med to mindre barn og gjerne vil bo i Fira eller Firestofani og det at dere trenger et rom for 4.
Tre netter i Fira med en 5 og 8 åring synes jeg uansett høres slitsomt ut.. men barn er jo forskjellige så er dem vant med mye folk og å ikke kunne bevege seg på egenhånd.. (for da går de seg rask bort i folkemengden) så funker det sikkert...
Men personlig hadde jeg valgt å bo i Kamari, Perissa eller en av de andre stedene med strandnærhet, og heller opplevd Santorini på utflukter derifra.

Serifos og Naxos/Paros er vanskelig å kombinere og må planlegges nøye pga. få båtavganger. ...så vitt jeg vet.
Enten bør dere holde dere til Serifos,Sifnos, Milos, Kimolos eller så dropper dere Serifos/Sifnos og velger et par øyer ut fra Naxos,Paros,Antiparos og småkykladene..

Evt. Serifos, Milos og så Naxos...da det er litt flere avganger fra Milos til Naxos enn fra Serifos.. og så droppet de dagene på Santorin..

Alt er mulig, men laaange og maaange båtturer med barn kan være mere slitsomt enn det høres ut som
Men her er sikkert mange meninger...hehe.. var bare en tanke..
Svara med citat