Tack alla för snälla ord!
Jag hade bara min mobilkamera med denna gång då jag tyckte att jag nog inte skulle ta så många bilder . Jag har ju varit så många gånger på Tinos. Bildkvalitén blev därför inte så bra då det ju var omöjligt att se det motivet man skulle fotografera. Jag såg ju bara en spegelbild av mig själv. ( inget vidare

)
Tinos var gudomligt vackert och allt blir ju så platt när man ska återge på foto, som ni ju alla vet. Men kul att få dela med sig och kanske locka någon mer att åka till denna vackra ö.
Jag njöt verkligen av resan och är så glad att jag var just den veckan och inte över påsken för min 93-årige far avled hastigt på påskdagen. TÄNK att få ett sådant besked på resa. Det hade varit hemskt.. Nu hade både min syster och jag kommit hem från våra respektive resor veckan före påsk.
Så all kraft jag laddade på Tinos har jag verkligen haft nytta av den gångna veckan med allt bestyr som blir efter ett dödsfall och med att ta hand om mamma. 75 år fick de tillsammans! De träffades 1939.Vilket perspektiv! De har också rest jättemycket ihop medan de orkade så reslusten har gått i arv
Lissi