Citat:
Ursprungligen postat av Kajja
Med en ökande pandemi igen och mindre resor i sikte så märks en viss stiltje på forumet.
Man gör inlägg men responsen är noll (!) ibland😥
Försöker att hålla humör och hopp uppe men saknar många..ja många av er som brukar göra
inlägg.
Jag kan förstå att när hopp om resa och planering känns långt borta så försvinner inspirationen..men vi som skriver här håller vi ju forumet levande. Så...
Nåt att reflektera över tycker jag...som börjat bli lite ...typ...ja..tom..OCH jag måste lära mig..och inse.. att allt inte beror på mig.. om allt ska va bra..Så jag backar lite...
/ Kajja 
|
Kajja! Jag tycker att du verkligen är en av flera som bidrar mycket för att hålla liv i vårt forum. Det är i en tid när många av oss beroende på både pandemi och annat har fått lite soppatorsk vad gäller färska reseminnen från Grekland. Då blir det ju lite segt att skriva.
Men .... vi ska självklart hjälpas åt att ge respons på de inlägg som görs. Och i brist på reseupplevelser, som ju självklart står högst i kurs, så tycker jag att vi gärna då och då kan slänga in en pinne i brasan och debattera om diverse aktuella ting.
Tack Kajja och ni andra som håller forumet igång! Kan själv tyvärr inte se någon ny resa i sikte inom närmaste tiden. Då är det ju en tröst att ha ett gäng andra greklandsvänner att bolla tankar med.
Masse