Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Zappa  Jag provar nästan all mat, men bläckfisk har vi ändå inte lärt oss äta. | 

Va?! Det som är så gott. Iaf, tycker jag det. 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Zappa  Wifi funkar sådär mellan stenväggarna, av naturliga orsaker förstås. Och hur stressade Lerosbor klarar sig med mobilnätet anno dazumal med 2G eller i bästa fall EDGE, ja det kan man undra.
 | 

Så kan det vara. Kommer ihåg på en strand på Lefkas, där den stupande bergsväggen bakom, effektiv stoppade all mottagning. Gick man ut i vattnet en bit, fick man kontakt. Men för 4G, så blev det nästan lite för djupt.. 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Masse  Misstänker att ni under vistelsen också kommer att upptäcka att tempot i biltrafiken är ovanligt högt på ön. Av alla ställen i Grekland som jag varit på så är Leros det som kommer närmast storstäderna vad gäller farten i trafiken. Tyckte att de körde som om de stulit bilarna.Masse
 | 

Precis så upplevde jag det också. Taxin vi åkte med, kan man ju undra om han hade rånat en bank eller nåt. Det blev nästan några Ave Maria där i baksätet... 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Zappa  Sedan vägen ner till Panteli. Första tanken när vi var där? Sardinburk!Nu kommer säkert många tycka att jag svär i kyrkan, men vi är helt klart väldigt nöjda med beslutet att bo i Alinda.
 Panteli är en liten strand överbelamrad med solstolar och därtill hörande invånare...
 | 

Nu var det tag sen vi var där, men jag är böjd att hålla med. Det var väldigt trångt om saligheten redan då.
	Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Zappa  /Z | 

Underbart att se din signatur! 

Z som man alltid förknippat med förutom Zappa, även Zorro och Zlatan. 
Nu försöker ju dumskallen i Moskva gör bokstaven till sin, men den ska han f-n inte lyckas med... 

VI tar tillbaka den! 
/Netwolf