Visa ett inlägg
Gammal 2024-12-14, 07:20
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Bokat för 2025!

Citat:
Ursprungligen postat av Pyttan Visa inlägg
Grattis Anne! Spännande med Peleponessos.

Jag bokade också på Black Friday med Aegean air. T o R till Aten i sep/okt för en billig penning. Blir väl Kykladerna som vanligt…

Ha det bäst!
Grattis till bokningen. Har du funderat på vart i Kykladerna? Någon gammal favorit eller något nytt? Eller har du varit på alla öar redan?

Ha det fint du också!

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det var så små rum att jag nästan inte fick plats, och det var mörkt, bara en balkongdörr, inga andra fönster. Men ägarna var trevliga. Kom precis på vad det heter, och det är Xenios Zeus.
Det boendet har jag kollat på för det verkar ju vara direkt på stranden. Helt positiva kommentarer på booking, men kan ju vara att där finns några bättre rum? Nå, trots det kände jag mig tveksam gällande Xenios Zeus och nu har jag nog skippat den tanken totalt. Tack för kommentaren, Janne.

Citat:
Ursprungligen postat av kjulin Visa inlägg
Hejsan,
idag fick jag e-post från booking.com att Grekland höjer hotellskatten från 1.1.2025. 3-stjärnigt hotell stiger från 3 till 5 euro/dygn, 4-stjärnigt från 7 till 10 euro enligt deras bifogade prislista. Har någon annan hört om det här?
/ Kenneth
Yep, Grekland tycks höja hotellskatten eller vad man nu skall kalla den varje år. Går bra för turismen tydligen och då tycker man väl att de har ju råd att betala. Och jag tycker att det är ok för vi turister ställer ju till med mycket. Men jag tror inte att de kan höja så mycket mera utan att folk börjar välja bort Grekland. Men vad vet jag?

Har ni bokat något, Kenneth?

/ Anne
Svara med citat