Sv: Resor 2026
Nu närmar det sej resan till Paleochora flyger 26/4 från Landvetter och tar taxi till Haris studio, tack Birgitta för tips om taxichaufför.
Vi ska vara iväg två veckor och de sista tre dagarna i Chania där vi bor i gamla staden.
Mitt knä är det ff problem med sedan protesoperation för ett år sedan men jag kan gå på plan mark problemet är när jag belastar de allra flesta blir helt bra men jag drog en nitlott. Så numera letar jag/vi resor till öar där det är mest plan mark och det är ju inte så lätt på Grekiska små öar.
Vi har nu även bokat höstresa de två sista veckorna i september flyger vi till Santorini. Har börjat titta på Antiparos där vi inte varit tidigare och där är det ju platt som en pannkaka har förstått att det kan vara väl ”turistiga” för vår smak men tänker att det är lugnare i mitten av september.
Resan avslutas på Amorgos/Katapola som sej bör för oss där känns det som att komma hem. Jag tänker att kroppen inte får låta mej hindras av att åka till Grekiska öar och där Är Birgitta/yannis en förebild.
|