Visa ett inlägg
  #9  
Gammal 2026-06-20, 23:05
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 580
Standard Sv: En morgon här på Tilos

Citat:
Ursprungligen postat av sjöborren Visa inlägg
Masse vi bor på Apollo studio - utsikt ner mot torget hamnen och havet. Skulle gärna vilja se er här igen. 🤗
Jaha! Ni har alltså flyttat in till "stan" och blivit "stabor". När vi träffade er på Tilos bodde ni ju "ute på landet".

Ha det fortsatt gott!

Masse
Svara med citat