Citat:
Ursprungligen postat av sjöborren
Masse vi bor på Apollo studio - utsikt ner mot torget hamnen och havet. Skulle gärna vilja se er här igen. 🤗
|
Jaha! Ni har alltså flyttat in till "stan" och blivit "stabor". När vi träffade er på Tilos bodde ni ju "ute på landet".
Ha det fortsatt gott!
Masse