2006-05-27, 12:39
|
 |
|
|
Reg.datum: feb 2005
|
|
Sv: Tråkigt eller bra i Makrigialos?
Citat:
Ursprungligen postat av lizzy
Hej och tack för bra tips!
Något häftigt nöjesliv behövs inte, reser med barn 11 o 13 år, men kan du säga något om det finns lite affärer att titta i? Typ om man vill köpa lite souvenirer eller liknande?
Hur är prisläget på tavernorna?
Tack igen på förhand!!
Lizzy
|
Hei Lizzy
Jeg tror barn på 11 og 13 år vil like seg godt i Makrigialos
Souvenirbutikker manger ikke, langs gaten ned fra Sunwing til "byen" ligger butikker og tavernaer det meste av veien.
Hvordan prisnivået på tavernaer er i Makrigialos ifht andre steder ? - tja...... ? Mener at de nærmest Sunwing er noe dyrere enn de nede i havna i alle fall.
- anbefaler SPESIELT "To Limani" der nede , hyggelig sted og
d e i l i g mat - deres hvitløksbrød var muuuuuuummmmms.
Cafe OLYMPIO , med sin hyggelige eier synes jeg også er et "must" i Makrigialos ( den ligger også nede i havna og har forresten sin egen hjemmeside)
På selve Sunwing er det dyrest, og selv om de reklamerer med at barna spiser gratis sammen med voksne, så ble det likevel dyrere der (iflg min datter), min mann og jeg spiste aldri middag på Sunwing.
Men noe jeg kan anbefale er den lille strand "taveraen "(gatekjøkkenet)
ved MINOS stranden, der fikk vi god gyros og salat, toast o.a til OK pris.
Mulig det er like billig på standtavernen i trappen ned til Sunwings hovedstrand også, det vet jeg ikke.
Rett over veien for de Sunwingleiligheten som ligger i bakken ned mot byen, er det et gatekjøkken med billig og god mat, trivelig betjening også. Vi var mange, og jeg fikk flere ganger en frappe mens jeg ventet på maten ( take away) skulle bli ferdig
Riktig god tur!
Kari
Senast redigerad av kari den 2006-05-27 klockan 12:46.
|