Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-30, 21:17
Tammiss avatar
Tammis Tammis är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Snart avresa!!

Hej!
Ar pa Thassos just nu. Ikvall ar det jattevarmt och restan av vara tva veckor ser ut att bli bra (vi aker hem pa tisdag den5/9). Vi hade en rejal askskur i mandags men nu ar det varmt igen, ca 30-35 pa dagarna och ca 25 pa kvallarna. Getingar finns det men trots att jag blev biten i armhalan harom dagen sa tycker jag inte att de ar sa besvarande som alla verkar tycka. Visst de ar valdigt nyfikna pa sololjan och maten men det ar inte varre har an hemma nar det ar mycket getingar. Vi har badat mest pa Golden beach och dar ar det mycket bra, ialla fall pa formiddagarna, pa eftermiddagarna verkar det som om det kommer in skrap fran havet och vattnet blir lite grumligt. Detta ar var tredje resa hit och vi trivs lika bra som vanligt. En taverna man inte bor missa ar PIGI i Thassos stad. Laga priser, trevlig personal och framfor allt vallagad mat. Hoppas du har haft lite nytta av min rapport, trots avsaknaden av vara svenska bokstaver. Jag hoppas du kommer att fa fint vader. Vi valde att aka tidigare i ar an tidigare ar med tanke pa att Thassos ligger i norra grekland och att vadret kan vara nyckfullt i slutet pa sasongen. Men jag haller tummarna for att du kommer att fa en fin vistelse har pa on.

Halsa sverige!
Hillevi & Hakan Tammaru
Svara med citat