Tackar tackar från oss i Uppsala för denna alltför korta kväll på Faros i går !!
En kväll som den går alltför fort, det blir lite stelt i början men jag tyckte vi kom i gång med prat riktigt bra. Tyvärr kan man säga, så gjorde vi rätt som bröt upp redan 21.30 för att känna oss säkra på att komma hem som vi hoppades i DET vädret. Men allt gick precis som på räls ( ha ! ) eftersom tåget var exakt på tid. Sen fick vi i och för sig pulsa i de av SMHI utlovade 2 dm. snö (en korrekt prognos från dem !!) men det gick ju det med.
Det är ju svårt att önska sig alltför mycket men långbord kändes inte helt bra, det gick ju bra att prata med dem precis intill och mitt emot men man vill ju prata med flera.......
PLUS FÖR MATEN. Vi 2 som inte valde någon av menyerna var lyriska hela vägen hem över det vi åt. Mina lammkotletter var absolut världsklass, hela 5 st. välmatade, möra och härligt stenkols-smakande !! Alfa är kul att få igen, det röda vinet Saint George (1999) var mycket bra så det var verkligen toppen !
Ser fram emot fler initiativ, "helst" när det inte är snöstorm

så det går att dröja sig kvar lite längre.....
Tack ALLA, speciellt Katharina förstås som ordnade !!
Hasse & Bettan