Constantin är inte helt fel. Inte ens med ett rum åt baksidan. Fast du har ju ingen havsutsikt där. Men du har utsikt över poolen...

Jag tror Constantin delar poolen med hotellet bredvid. Jag har aldrig kollat fast jag bott där... Men det verkar så.
Constantin är välskött men börjar bli lite slitet. Det är lite som ett gammalt Scandic-hotell känsla där. Men i Grekland innebär det att det är rätt bra...

Och de har en med Grekiska mått sett en mycket bra frukost. Det är tyst och lugnt men ändå nära till både Elli-stranden och centrum. Du når "allt" på 10 - 15 min promenad.
Ska du bara ner och "mysa" lite och inte absolut måste ha havsutsikt så tycker jag inte du ska tveka på Constantin.
Vill du ta en kvällsdrink/öl med havsutsikt kan jag tipsa dig om att ta med den och ta hissen upp till översta våningen och sedan gå trappan till höger upp. Då hamnar du på Constantins tak med en fantastisk utsikt över havet och hela Mandraki-hamnen. Förr fanns det några få stolar däruppe... Du kan även gå till vänster från hissen. Då hamnar du på en terrass en våning lägre.
Oavsett vad du väljer, ha en trevlig resa.
Peter