Visa ett inlägg
Gammal 2007-07-14, 19:00
bubbelrosten bubbelrosten är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Sämsta stället i Grekland...?

Citat:
Ursprungligen postat av Ella Visa inlägg
Trodde ni att hotellet skulle ha utsikt över en golf? Vad är det? Den enda golf jag känner till är en bil, men det kan ni väl inte mena. Jag tänkte direkt på en golfbana, men det gjorde uppenbarligen inte ni. =)
Alltså, en golf är som en "bukt" i land, tänk dig att en sjö svämmat över och "sitter ihop" med havet... :P
Det är lite svårt att förklara!

Citat:
Ursprungligen postat av spagetti Visa inlägg
Vet inte vad du har för erfarenheter men en sista minutenresa är ju ingenting du kan välja hotell på!!

Nästa gång kanske du vill betala fullt pris och då får du betala för det du får.

Dåligt at bolaget att erbjuda er ett dåligt läge men inte kan du klaga på hotellet!!

Bolaet du bokade biljette nmed däremot skulle kanske ta ansvar och göra en reviw av det dom i värsta fall erbjuder??

TJoo
Nä, jag vet att en sista-minuten-resa inte garanterar världens bästa hotell, men det är väldigt dåligt av resebolagen att skicka exempelvis barnfamiljer till ett hotell utan luftkonditionering och med flera kilometer till havet! Nästan alla vi pratade med som bodde där var jättemissnöjda och skulle klaga när de kom hem.
Svara med citat