![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Äntligen är det dags - bara två dagar kvar att jobba, sen går kosan mot Schinoussa o AntiParos och inte åter förrän den 28/7. Härligt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Detär bara att komma hit ![]() Vi har styrt upp hela stället nu ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en underbar resa! Kom hem från fantastiska Schinoussa för 10 dagar sedan och vill bara tillbaka. Gick den här gången till alla stränder som är utmärkta på kartan (tänk att "de fått" riktig karta) och de flest hade jag nästan för mig själv. På kvällarna serverade Dimitris på Deli sagolikt god mat, enligt mitt tycke en av ö världens absolut bästa ställen att avnjuta en vällagad (o närodlad) måltid. Hoppas resan blir kanon!
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det bara en natts sömn sen är vi på väg mot Landvetter och
![]() Jag ska hälsa !//Ingrid |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag bodde på Iliovasilema med fantastisk utsikt, härliga solnedgångar från balkongen. Rekommenderas!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
EDIT: Kom på att jag har bott där, men då hette det något annat, och det var långt innan WIFI. ![]() Senast redigerad av Kalimera den 2012-07-14 klockan 18:05. |
|
|||
|
|||
![]()
Vet inte.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tidigare hette det Sunset om jag inte minns helt galet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Så var det! Bra namn med tanke på utsikten.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Iliovasilema er det græske ord for Sunset, hvis jeg ikke tager fejl
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde hos en jättetrevlig man på pension Galini. Inte så många rum men vilken utsikt!!! Åt alla håll...
![]() ![]() Tror inte det fanns WIFI där... MVH zakka Senast redigerad av zakka den 2012-07-17 klockan 16:52. Anledning: Kom på en sak till... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Synd att kompisen inte var där. ![]() |
![]() |
|
|