|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Blomsterprakten 

Blomsterprakten tillhör dom starkaste minnena från sommaren. Här är från huvudgatan i Paleochora (när det var dåligt väder ):  Och i klostret i Marguerites, en liten by sydost om Rethymnon:    Klostret var som en öppen famn, ingen var där, det gick att börja leva klosterliv när som helst.   Flitiga Lisa väcker samma beundran varje gång den dyker upp:  ( Argiropoulis syd om Rethymnon . ) Dom vilda blommorna överglänser :  Kermes eken med sina små taggiga blad :  Av allt att döma är det här en Vallon-ek, vilka ska finnas söder om Rethymnon, men ollonen på det här trädet var extremt stora, nästan lika stora som bladen :  Apropå tagg-bollar, så ser kastanje-skörden ut att bli fin i år :  ( Polyrinia-ravinen syd om Kastelli på västra Kreta. ) | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Blomsterprakten 

Underbart, Stefan!!!     Birgitta. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Re: Blomsterprakten 

Så fint! Naturen är verkligen en av dina specialiteter. // KR | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Re: Blomsterprakten 

Du ser sånt man annars knappt tittar på...
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Fina bilder och nu var det inga som helst svårigheter att se dem,behövde inte ens vara inloggad!!Så jag är fortfarande fundersam varför jag inte kan se dina bilder i de två tidigare inläggen . Monica   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jag kunde heller inte få fram bildena av Lugna gatans sista innlägg....
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Blomsterprakten Citat: 
 Problemet bör då vara att bilderna i dom två föregående inläggen ligger i ett album på min användarsida på forumet. Det är tråkigt att det inte fungerar till hundra procent. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Nu ser jag att första fotot (den från Paleochora) fotade vi också. Det var lika vackert i januari på just det stället. Birgitta. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

VACKERT sTEFAN!
		 | 
| 
 |  |